Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~luthientinuviel1 | użytkownik

imię i nazwiskoLanaja adreswkrótce się przeprowadzam zarejestrowany06.04.2007 @12:03:30 ostatnio na stronie04.08.2009 @17:59:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4117692
digarty27 komentarze110 posty na forum1

komputer / sprzęt
ołówek, papier, nożyczki i kamień

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alterega    12.03.2010 @20:18:20
Świetne kartki!
~funkymonday    22.05.2009 @15:29:38
Mam nadzieję, że dasz znać, chciałabym dalej podziwiać Twoje prace Zechcesz ocenić moje kartki?
_______
"When you're strange - no one remembers your name"
~Pomyslodajnia    10.04.2009 @14:55:38
dziękuję za uznanie
~Tkachoz    05.04.2009 @11:31:16
haha dziękuję
wiesz mnie bawi to że komuś może imponować wyróżnienie jakim jest dd. to jest miłe dostać, ale nie jest to według mnie jakiś powód do chwalenia, ani szczycenia się tym. noo ale jest przynajmniej zabawnie
~DemonMathiel    15.03.2009 @22:00:07
Dziękuję za miłe słowa :D
_______
Life is good, skateboarding is better...
~agus22    21.02.2009 @21:44:29
heh. akurat nie rozcieram paluchem.. jedynie jak rysuje od prawej do lewej, a jako ze jestem praworeczna, rozcieram olowek czescia dloni.
_______
Wszystko trwa, dopóki sam, tego chcesz...
~agus22    21.02.2009 @21:40:49
bzdura. prawdziwi artyści łamią wszelkie zasady.
_______
Wszystko trwa, dopóki sam, tego chcesz...
~agus22    21.02.2009 @18:50:33
a więc powiedz mi, dlaczego nie można rozmazywać ołówka palcem?
_______
Wszystko trwa, dopóki sam, tego chcesz...
~paulankaa    06.12.2008 @18:11:43
nie ma za co.
~paulankaa    06.12.2008 @12:38:49
pozwolę sobie dodać do obserwowanych Twój profil.
~Tomcizz    22.09.2008 @16:39:06
Mea Kulpa
~alabamasong    18.06.2008 @20:35:45
gujana francuska
~wisior    13.06.2008 @21:23:41
danke za komenta
~CrazyMaryska    17.04.2008 @17:40:51
100% racji. dziękuję
~Shivv    07.04.2008 @14:33:00
a nie ma za co zapraszam do mnie na moje dig
_______
The Best Way To Predict The Future Is To Invent It...
~aero91    27.03.2008 @20:51:46
ostatnionic nie rysowałem za to zapraszam do obejrzenia moich początków z fotografią. póki co analog. zbieram na lepszy.

http://picasaweb.google.pl/snufaero/AnalogoweZdjCia
_______
enjoy!
~greenbox    03.02.2008 @16:59:20
dziękuję : ) to dobrze ....chyba: )
~Kristoferoso    27.12.2007 @22:31:20
ja napewno a jesli chodzi o Twoj wiek to bym tu dyskusje przeprowadzil
_______
...
~Kristoferoso    27.12.2007 @22:26:48
thx groza to ogarnia caly lublin
_______
...
~annen    24.11.2007 @14:44:08
Ajjj... No grobla ma w sobie to "coś" Heh
_______
"Mylić się jest rzeczą ludzką"
Dążenie do celu jest czasem pracą mozolną i trudną-ale tylko tak można osiągnąć go właściwie.
Życie;]
~annen    23.11.2007 @23:28:00
Heh Patka Do końca nie byłam pewna czy to Ty, ale zobaczyłam zdjęcie Chorwacji to raz, dwa to że tak sobie pomyślałam, że to pewnie Ty, a trzy to data urodzenia xD Heh, pozdro Zaraz tu jakimiś dobrymi ocenkami sypnę
_______
"Mylić się jest rzeczą ludzką"
Dążenie do celu jest czasem pracą mozolną i trudną-ale tylko tak można osiągnąć go właściwie.
Życie;]
~piotrusb    04.08.2007 @20:09:57
Hhehe, w takim razie do zobaczenia na rozpoczęciu roku ?:D


PS: Będizesz na częstochowskim zlocie DA ?
~littleMOlka    30.07.2007 @19:19:01
dziekuje bardzo - a propo rozcierania to naprawde nierozumiem czemu wszyscy sie tak tego czepiaja.
Dzieki rozcieraniu rysunek nabiera miekkosci i autentycznosci. to rozcieranie sprawia ze czasem nieda sie jego odroznic od zdjecia. mi sie to podoba i rozcierac nie przestane :}
~PeggyBlue    18.06.2007 @20:59:27
Dzięki. Umiem rysować kończyny jeśli o to Ci chodzi. Ręce ma założone do tyłu, gdyż wg mnie to bardziej pasuje do sceny i dodaje odrobinę niepewności - bo nie wiadomo co postać trzyma za plecami. A jeśli chodzi o stopy, to miały być na rysunku, tylko, że później wpadłam na pomysł ze zwłokami i dodałam rzekę, no i tak jakoś poszło. no to pozdrawiam.
_______
No - bloody fucking monday!
~jessedatir    18.06.2007 @20:54:55
Niemal bezbłędnie tylko kilka przystanków autobusowych dalej - studiuję architekturę na PWr =) Studia również warte polecenia acz diametralnie różne. Pozdrawiam =)
ostatnio edytowane: 2007-06-18 20:55:13
_______
Człowiek w Futerale
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt